Cara Menulis Emosi

Hari ni gua nak mengajar cara menulis emosi.

GUNA HURUF BESAR kalau lu nak cakap lu sedang marah.
Guna tanda (???????) dengan (!!!!!!!) dengan berderet kalau lu sedang tegas ataupun curious.
Guna titik (.......) kalau lu sedang jiwa lara.
Guna ^^, (^^)Y , @@ , kalau lu nak buat buat comel.
Guna haha untuk gelak pendek. hahahaha untuk gelak panjang.
Guna HuRUf BEsAr KeCIk kalau lu nak buat bangang.

Sekian kelas gua hari ni.

4 comments:

FarhanaDr said...

bUKan nAK bUAt baNGanG tapi sekarang tengah BENGANG GILER NIII!!!!! Tapi, apakan daya..................

Macam mana BENGANG GILER!!!! pun, tak dapat nak menahan kecomelan diri sendiri walaupun tengah bengang.. Wink wink.. ^^

(^___^)

Kuwe said...

Pehhh. Sekarang dah boleh tahu macam mana gaya seorang doktor bila tengah bengang. comel sungguh.

sharamli said...

yang buat-buat c0mel tu sangat tak suka 0k!

Kuwe said...

paku dulang paku serpih!