Mercun (Part 3)

Gua sebenarnya dah tanak sambung cerita hal member gua tu. Tapi gua kena habiskan jugak la, cerita tergantung gantung ni, macam drama tv3! Sebelum gua habiskan cerita tu, gua ada cerita lain ni.

Tadi, ada brader gua kenal jual mercun. Gua tertarik dengan mercun merdeka ni. Mercun yang jenis tembak kelangit, pecah pecah macam bunga tu. Alaaa slow ah lu ni. Dia jual RM500 je. Oleh itu, nak tunjuk power tidak lagi terletak kepada tutti fruti mahupun starbuck. Main mercun pun boleh tunjuk kita ni seorang yang power. Jaadii, gua nak pergi beli ni.

K. Mana pergi cerita yang gua nak sambung tadi? Kah..kah..kah..

2 comments:

Kuwe said...

tak jual online tak jual online.